.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناظره پيش از موعد رضايی و کروبی

پايگاه اطلاع‌رساني ستاد محسن رضايي: محسن رضايي و مهدي کروبي امروز هنگام ضبط برنامه هاي راديويي به طور تصادفي با هم در استديو توليد راديو ملاقات و گفتگو کردند.

در اين مناظره پيش از موعد که با حضور خبرنگاران صدا و سيما برگزار شد، رضايي گفت: "رقابت و برادري بايد در موازات هم قرار بگيرند و سقف رقابت‌ها در عرصه ملي باشد."

در اين ديدار کروبي خطاب به رضايي گفت: "من هر زماني که در عرصه تبليغات انتخاباتي چه براي خودم و چه براي ديگران حاضر شدم هيچ وقت پافراتر از اخلاق نگذاشته‌ام اما دولت فعلي ناچارم کرد که زبان به انتقاد بگشايم. آمار و ارقام و رفتارها به ما نشان مي‌دهند که دولت تجربه موفقي در خيلي عرصه‌ها نداشته است. روش ما با همه برادرانمان دوستانه بوده است هر کس که پيروز انتخابات شده ما پيشنهاداتمان را ارايه داديم هر جا هم که لازم بوده نقد کرديم اما نمي‌دانم چرا انتقاد افراد را خصومت تلقي مي‌کنند. من فکر مي‌کنم که براي بيرون رفت کشور از اين مشکلات بايد از ظرفيت همه گرايش‌ها استفاده کرد.

محسن رضايي نيز در اين نشست ضمن ارايه طرح و ديدگاه‌هاي چهار کانديدا با يکديگر گفت: "رقابت و برادري بايد در کنار هم قرار بگيرند. بايد سنت‌هاي اخلاقي را در سياست نهادينه کنيم.

همه دلسوزان انقلاب از هر جناحي که هستند دلشان براي کشور و مشکلات مردم مي‌تپد.

در دولت ائتلافي من تمام بزرگان و نخبگان جا خواهند داشت. ولي بايد توجه داشته باشيم که رقابت‌هاي انتخاباتي صميميت و برادري و کرامت انساني را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

کروبي نيز با تاکيد بر لزوم پخش مناظره حاميان کانديداها در صدا و سيما و گرم کردن صحنه انتخابات توسط رسانه ملي گفت: ديگر کانديداها نيز بايد نظر خود را در اين خصوص به صدا و سيما اعلام کنند. رضايي نيز بر لزوم پخش مناظره هواداران کانديداها از صدا و سيما و گفتگوهاي چالشي تاکيد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.